1. Prevención da fraude (incluída a elaboración de perfís).
Finalidade/Descrición do tratamento: Trataremos os teus datos persoais para a realización de estudos e controis automáticos da fraude, faltas de pagamento e incidencias derivadas dos produtos solicitados ou contratados, tanto na fase precontractual como contractual, para a prevención, detección e control da fraude.
Dentro do ámbito asegurador, de acordo coa LOSSEAR, as entidades aseguradoras debemos adoptar medidas eficaces para previr, impedir, identificar, detectar, denunciar e remediar as condutas fraudulentas relacionadas co seguro, xa sexan de adopción individual, ou mediante a participación en ficheiros comúns creados oficialmente entre compañías aseguradoras que conteñan datos persoais. Estas medidas están dirixidas á liquidación de sinistros e á colaboración estatística actuarial co fin de permitir a tarificación, a selección de riscos, así como a elaboración de estudos de técnica aseguradora.
Este tratamento tamén implica a comunicación de datos persoais entre empresas do Grupo Reale, coa finalidade anteriormente indicada (realizar comprobacións cruzadas sobre fraudes cometidas con algunha delas).
Este perfilado non implica unha toma de decisións baseadas unicamente no tratamento automatizado dos datos persoais que a continuación indicamos. Así mesmo, este perfilado realízase a partir da análise da existencia de débedas co fin de avaliar o nivel de risco da fraude, para evitar a suplantación de identidade, así como evitar a morosidade.
Datos procesados:
Obtidos directamente de ti ou da túa relación connosco:
- Datos de identificación, persoais e de contacto: nome, apelidos, documento de identidade, sexo, nacionalidade, idade, estado civil, enderezo postal e electrónico, teléfono fixo e móbil e sinatura dixital.
- Datos de solvencia patrimonial: datos sobre o incumprimento dunha débeda contraída connosco.
Tamén tratamos datos persoais obtidos de fontes externas. En concreto:
- Datos de solvencia patrimonial: datos sobre o incumprimento dunha débeda contraída cunha empresa privada (incluídas outras entidades do Grupo Reale), datos obtidos dos sistemas de información crediticia, de empresas de valoración crediticia e sistemas de información de prevención de fraude. Podes consultar máis información en
www.reale.es/es/politica-de-privacidad no apartado 10. Sistemas de Información Crediticia.
- Información incluída en ficheiros comúns protexidos por códigos de conduta do sector asegurador: datos obtidos de ficheiros comúns segundo o caso polo tipo de seguro subscrito, sendo o Ficheiro Histórico de Seguros de Automóbiles (SINCO), o Ficheiro de Automóbiles de Perda Total, Roubo e Incendio e o Ficheiro de Prevención de fraude en seguros de ramos diversos), así como certificados de sinistralidade doutras compañías. Estes datos están limitados a un máximo de 5 anos de antigüidade.
Interese lexítimo: A base lexitimadora para este fin é o interese lexítimo en impedir e dificultar condutas fraudulentas (como a suplantación de identidade) que afecten directamente a túa Aseguradora, o Grupo Reale (por exemplo, asumindo perdas económicas ou reputacionais) ou o sector en xeral. Fixemos un xuízo de ponderación —dispoñible previa solicitude— para garantir que prevalece o devandito interese lexítimo e que os teus intereses e dereitos seguen protexidos debidamente.
2. Realizar enquisas e estudos de satisfacción relacionados co proceso de solicitude e xestión do contrato de seguro.
Finalidade/Descrición do tratamento: Podemos contactar contigo para realizar enquisas de calidade e estudos de satisfacción relacionados co proceso de solicitude e xestión do contrato de seguro.
Datos procesados:
Só procesamos os datos obtidos directamente de ti para este fin. En concreto:
- Datos de identificación, persoais e de contacto: nome, apelidos, documento de identidade, nacionalidade, idade, estado civil, enderezo postal e electrónico, teléfono fixo e móbil.
- Datos económicos e laborais/académicos: situación laboral, profesión, nivel de estudos, nivel de ingresos e gastos.
- Información obtida da nosa actividade comercial contigo e da relación contigo: solicitudes de proxectos e tarificacións incluíndo o detalle, idiomas e canles de comunicación de preferencia, relacións previas coas entidades e antigüidade, datos contidos nas queixas e reclamacións que nos transfiras, intervencións gravadas no Contact Center (CC), datos obtidos en videoconferencias, chamadas telefónicas ou medios equivalentes contigo e consultas realizadas a través dos diferentes medios ofrecidos (CC, Mediador, Área Web Privada e App).
- Información histórica sobre riscos asegurados actuais e no pasado: información da(s) póliza(s), do(s) vehículo(s) e condutores, información da(s) vivenda(s), información do risco asegurado noutros ramos diferentes a auto e fogar, antigüidade das pólizas contratadas, descontos e/ou accións comerciais aplicadas nas pólizas, motivo da baixa, suplementos/ou cambios realizados nas pólizas e primas asociadas a ela.
- Información histórica sobre sinistros internos: sinistros declarados incluíndo motivos e datas de ocorrencia e declaración, estado do sinistro, expedientes asociados, claves de consecuencias, talleres e profesionais que interviñeron, importe desagregado do sinistro (tanto as provisións como liquidacións pendentes e pagamentos efectuados), datos identificativos, de contacto e de saúde de prexudicados ou lesionados, información de contacto que nos proporcionases e contactos e consultas realizadas.
- Historial da túa información de satisfacción/experiencia: satisfacción global e particular segundo os momentos nos que se che solicitou unha valoración ou opinión, comentarios trasladados nas enquisas de satisfacción, actuacións realizadas como consecuencia da valoración ou opinión achegada e queixas e reclamacións trasladadas.
Interese lexítimo: A base lexitimadora para este fin é o interese lexítimo da túa Aseguradora no bo funcionamento dos teus servizos e da empresa. Fixemos un xuízo de ponderación -—dispoñible previa solicitude— para garantir que prevalece o devandito interese lexítimo e que os teus intereses e dereitos seguen protexidos debidamente.
3. Anonimización e pseudonimización de datos persoais para a realización de estudos estatísticos e históricos para o seguimento e xestión da nosa actividade aseguradora, así como para a mellora dos nosos produtos ou servizos.
Finalidade/Descrición do tratamento: Realizaremos procesos de anonimización dos teus datos persoais para (i) realizar estudos, análises estatísticas, modelos analíticos e de intelixencia artificial para o desenvolvemento de melloras e novos produtos; (ii) o desenvolvemento e mellora de modelos analíticos e de intelixencia artificial para determinar propensións á compra e/ou accións de retención dos nosos produtos; e (iii) elaborar informes sobre a nosa actividade en relación co mercado e os clientes que nos permitan dirixir e xestionar de forma eficiente o noso negocio, así como crear modelos estatísticos e matemáticos que axuden a dita tarefa.
O tratamento de creación de informes estatísticos e modelos matemáticos non ten por obxecto o tratamento individual de datos persoais, senón que se realiza coa finalidade de obter datos estatísticos e agregados, disociados da información dos seus titulares, para elaborar informes de xestión e fórmulas algorítmicas ou matemáticas. O tratamento dos teus datos persoais é accesorio á finalidade perseguida e implica que os teus datos persoais serán modificados e engadidos de forma que non permitan a túa identificación (anonimatización) ou serán tratados unha vez codificados (pseudonimización).
Datos procesados:
Obtidos directamente de ti ou da túa relación connosco:
- Datos de identificación, persoais e de contacto: nome, apelidos, documento de identidade, sexo, nacionalidade, idade, estado civil, enderezo postal e electrónico, teléfono fixo e móbil e sinatura dixital.
- Datos económicos e laborais/académicos: situación laboral, profesión, nivel educativo, nivel de ingresos e gastos e información da conta bancaria.
- Datos de solvencia patrimonial: datos sobre o incumprimento dunha débeda contraída connosco.
- Datos de circunstancias familiares e datos socioeconómicos: ciclo de vida, datos persoais de terceiros incluídos na cobertura das pólizas ofrecidas (p. ex.familiares ou empregados), vinculación familiar, tipoloxía de persoas segundo idade e nivel de estudos que habitan no contorno xeográfico do interesado, tipoloxía de familias que habitan no devandito contorno segundo o número e características dos seus membros; categorías de actividades profesionais existentes no contorno xeográfica no que o interesado reside; capacidade económica segundo a/s renda/s anual/anuais existente na devandito contorno, o nivel de agrupación —unifamiliar ou plurifamiliar— ou a presenza de zonas comerciais.
- Información obtida da nosa actividade comercial contigo e da relación contigo: solicitudes de proxectos e tarificacións incluíndo o detalle, idiomas e canles de comunicación de preferencia, relacións previas coas entidades e antigüidade, datos contidos nas queixas e reclamacións que nos transfiras, intervencións gravadas no Contact Center (CC), datos obtidos en videoconferencias, teléfono chamadas ou medios equivalentes contigo e consultas realizadas a través dos diferentes medios ofrecidos (CC, Mediador, Área Web Privada e App).
- Información histórica sobre riscos asegurados actuais e no pasado: información da(s) póliza(s), do(s) vehículo(s) e condutores, información da(s) vivenda(s), información do risco asegurado noutros ramos diferentes a auto e fogar, antigüidade das pólizas contratadas, descontos e/ou accións comerciais aplicadas nas pólizas, motivo da baixa, suplementos/ou cambios realizados nas pólizas e primas asociadas a ela.
- Información histórica sobre sinistros internos: sinistros declarados incluíndo motivos e datas de ocorrencia e declaración, estado do sinistro, expedientes asociados, claves de consecuencias, talleres e profesionais que interviñeron, importe desagregado do sinistro (tanto as provisións como liquidacións pendentes e pagamentos efectuados), datos identificativos, de contacto e de saúde de prexudicados ou lesionados, información de contacto que nos proporcionases e contactos e consultas realizadas.
- Historial da túa información de satisfacción/experiencia: satisfacción global e particular segundo os momentos nos que se che solicitou unha valoración ou opinión, comentarios trasladados nas enquisas de satisfacción, actuacións realizadas como consecuencia da valoración ou opinión achegada e queixas e reclamacións trasladadas.
- Información asociada á túa rendibilidade histórica como cliente: prima adquirida, sinistralidade e gastos comerciais).
Tamén tratamos datos persoais obtidos de fontes externas. En concreto:
- Datos de solvencia patrimonial: datos sobre o incumprimento dunha débeda contraída cunha empresa privada (incluídas outras entidades do Grupo Reale), datos obtidos dos sistemas de información crediticia, de empresas de valoración crediticia e sistemas de información de prevención de fraude. Podes consultar máis información en
www.reale.es/es/politica-de-privacidad no apartado 10. Sistemas de Información Crediticia.
- Información incluída en ficheiros comúns protexidos por códigos de conduta do sector asegurador: datos obtidos dos ficheiros comúns (segundo o caso polo tipo de seguro subscrito, o Ficheiro Histórico de Seguros do Automóbil (SINCO), o Ficheiro de Automóbiles de Perda Total, Roubo e Incendio do automóbil e o Ficheiro de prevención de fraude en seguros de ramos Diversos) e certificados de sinistralidade doutras compañías. Estes datos están limitados a un máximo de 5 anos de antigüidade.
- Información asociada á túa localización e comportamento en liña: datos de navegación e actividade (é dicir, información de cookies, ID do dispositivo, ID de publicidade, enderezo IP e historial de navegación) obtidos de sitios web, Área Privada/App ou outras canles destes, outros dispositivos proporcionados por eles (por exemplo Blackbox en vehículos) e datos inferidos do seguimento e análise realizados; todo isto sempre que o teñas permitido a través dos devanditos dispositivos.
- Información agregada de fontes públicas e privadas externas sobre o risco: información de xeoposicionamento en Google, información asociada á localización obtida de fontes externas de carácter público ou privado (é dicir, do INE, AEMET, DGT, rexistro de vivendas turísticas (Airbnb), datos do censo, información do IGN) e datos obtidos doutras fontes de acceso público como xornais e boletíns oficiais, rexistros públicos, resolucións AAPP, catastro, guías telefónicas, listas de persoas pertencentes a colexios profesionais, imaxes de satélite dunha vivenda, edificio, empresa e domótica).
- Outros datos obtidos das redes sociais: perfís de redes sociais, comentarios e publicacións de forma pública nas redes sociais (p. ex. Facebook, Twitter, Instagram, etc.), blogs, foros, comentarios e publicacións de xeito privado nos perfís da entidade de redes sociais, sempre que nos deses o teu consentimento.
Interese lexítimo: A base lexítima para este fin é o noso interese lexítimo en deseñar, organizar e optimizar a actividade empresarial e comercial da forma máis eficiente posible. Así como para definir ou mellorar o deseño dos nosos produtos ou servizos. Fixemos un xuízo de ponderación —dispoñible previa solicitude— para garantir que prevalece o devandito interese lexítimo e que os teus intereses e dereitos seguen protexidos debidamente.
4. Coñecer a súa solvencia patrimonial e de crédito.
Finalidade / Descrición do tratamento: a túa Aseguradora consultará os ficheiros comúns relativos ao cumprimento ou incumprimento de obrigas pecuniarias. Esta consulta pódese realizar antes e durante a relación contractual. Do mesmo xeito e con suxeición á normativa vixente, infórmase ao cliente de que o incumprimento das obrigas pecuniarias asumidas en virtude dos contratos que manteña poderá provocar a inclusión dos seus datos persoais nun ficheiro común relativo ao cumprimento ou incumprimento de obrigas pecuniarias.
Obtidos directamente de ti ou da túa relación connosco:
- Datos de identificación, persoais e de contacto: nome, apelidos, documento de identidade, sexo, nacionalidade, idade, estado civil, enderezo postal e electrónico, teléfono fixo e móbil
- Datos de solvencia patrimonial: datos sobre o incumprimento dunha débeda contraída connosco.
Tamén tratamos datos persoais obtidos de fontes externas. En concreto:
- Datos de solvencia patrimonial: datos sobre o incumprimento dunha débeda contraída cunha empresa privada (incluídas outras entidades do Grupo Reale), datos obtidos dos sistemas de información crediticia, de empresas de valoración crediticia y sistemas de información de prevención de fraude. Podes consultar máis información en
www.reale.es/es/politica-de-privacidad no apartado 10. Sistemas de Información Crediticia.
Interese lexítimo: A base lexitimadora para este fin é o seu interese lexítimo en evitar a fraude e garantir a cobranza polos produtos e servizos que che ofrecemos. Fixemos un xuízo de ponderación -—dispoñible previa solicitude— para garantir que prevalece o devandito interese lexítimo e que os teus intereses e dereitos seguen protexidos debidamente.